Розклад занять на тиждень
у Перекіпському навчально-виховному комплексі
(загальноосвітній школі І-ІІ ступенів-дошкільному навчальному закладі)
імені Героя Радянського Союзу Дмитра Погодіна
Валківської районної ради Харківської області
за Програмою виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина»
на 2016\2017 навчальний рік
Дні тижня |
Перша молодша (від 2 до 3 років) |
Друга молодша (від 3-4 років) |
Середня Від (4-5 років) |
Старша Від (5 до 6 (7) років) |
Понеділок |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 2.Ознайомлення із соціумом 3. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
(ІІ половина дня)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) 2. Ознайомлення із соціумом 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
(ІІ половина дня)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Ознайомлення із соціумом 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
(ІІ половина дня)
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 2.Ознайомлення із соціумом 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
(ІІ половина дня)
|
Вівторок |
1.Сенсорний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
(ІІ половина дня)
|
1. Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
(ІІ половина дня)
|
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток 3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)
(ІІ половина дня)
|
1.Логіко-математичний розвиток 2.Здоров’я та фізичний розвиток 3.Ознайомлення з природним довкіллям 4.Художньо-продуктивна діяльність (музична) (ІІ половина дня) |
Середа |
1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 2.Здоров’я та фізичний розвиток
(ІІ половина дня) |
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток) 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3.Здоров’я та фізичний розвиток
(ІІ половина дня) |
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток) 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3.Здоров’я та фізичний розвиток
(ІІ половина дня) |
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток) 2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання) 3.Здоров’я та фізичний розвиток 4.Ознайомлення з соціумом
(ІІ половина дня) |
Четвер |
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація)
(ІІ половина дня)
|
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація)
3.Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
|
1.Ознайомлення з природним довкіллям 2.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація)
3.Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня) |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Ознайомлення з природним довкіллям 3. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація) 4.Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ половина дня)
|
П’ятниця |
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток) 2.Сенсорний розвиток
(ІІ половина дня)
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток) 2.Ознайомлення із соціумом
(ІІ половина дня)
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток) 2.Ознайомлення із соціумом 3.Художньо-продуктивна діяльність (театральна) (ІІ половина дня)
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток) 2.Ознайомлення із соціумом 3.Художньо-продуктивна діяльність (театральна)
(ІІ половина дня)
|