Вітаю Вас, Гість

Розклад занять на тиждень

у Перекіпському навчально-виховному комплексі 

(загальноосвітній школі І-ІІ ступенів-дошкільному навчальному закладі)  

імені Героя Радянського Союзу Дмитра Погодіна  

  Валківської районної ради Харківської області 

за Програмою виховання  і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина»

на 2016\2017 навчальний рік

 

Дні тижня

Перша молодша

(від 2 до 3 років)

Друга молодша

(від 3-4 років)

Середня

Від (4-5 років)

Старша

Від (5 до 6 (7) років)

Понеділок

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування (художня література)

2.Ознайомлення із соціумом

3. Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

 (ІІ половина  дня)

 

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування (художня література)

2. Ознайомлення із соціумом

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

(ІІ половина дня)

 

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування 2.Ознайомлення із соціумом

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

 

(ІІ половина дня)

 

1. Розвиток мовлення  і культура мовленнєвого спілкування

2.Ознайомлення із соціумом

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

(ІІ половина дня)

 

Вівторок

1.Сенсорний розвиток

2.Здоров’я та фізичний розвиток

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

 

(ІІ половина дня)

 

1. Логіко-математичний  розвиток

2.Здоров’я та фізичний розвиток

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

(ІІ половина  дня)

 

1.Логіко-математичний  розвиток

2.Здоров’я та фізичний розвиток

3.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

 

(ІІ половина  дня)

 

1.Логіко-математичний  розвиток

2.Здоров’я та фізичний розвиток

3.Ознайомлення з природним довкіллям

4.Художньо-продуктивна діяльність (музична)

(ІІ половина дня)

Середа

1. Художньо-продуктивна діяльність  (малювання)

2.Здоров’я та фізичний розвиток

 

(ІІ половина дня)

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток)

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

3.Здоров’я та фізичний розвиток

 

(ІІ половина дня)

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток)

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

3.Здоров’я та фізичний розвиток

 

(ІІ половина  дня)

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток)

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

3.Здоров’я та фізичний розвиток

4.Ознайомлення з соціумом

 

(ІІ половина дня)

Четвер

1.Ознайомлення з природним довкіллям

2.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація)

 

(ІІ половина дня)

 

1.Ознайомлення з природним довкіллям

2.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація)

 

3.Здоров’я та фізичний розвиток

(ІІ половина дня)

 

1.Ознайомлення з природним довкіллям

2.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація)

 

3.Здоров’я та фізичний розвиток

(ІІ половина дня)

1.Логіко-математичний розвиток

2.Ознайомлення з природним довкіллям

3. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація)

4.Здоров’я та фізичний розвиток

(ІІ половина дня)

 

 

П’ятниця

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток)

2.Сенсорний розвиток

 

 

(ІІ половина дня)

 

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток)

2.Ознайомлення із соціумом

 

 

(ІІ половина дня)

 

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток)

2.Ознайомлення із соціумом

3.Художньо-продуктивна діяльність (театральна)

(ІІ половина дня)

 

1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (мовленнєвий розвиток)

2.Ознайомлення із соціумом

3.Художньо-продуктивна діяльність (театральна)

 

(ІІ половина дня)